11 oktober 2016

Vill försvinna

Allmänt

Jag mår verkligen inte bra psykiskt just nu. Vet inte vad som händer men allt är svart. Har hemska tankar och känner ingen livslust. Är lättirriterad och ledsen. Bär på en enorm inre sorg som inte vill släppa taget om mig. Vill bara ligga på mitt rum och gråta idag. Är så fruktansvärt ledsen över hur mitt liv blivit. Att det aldrig kan bli ljust och vackert för mig också. Jag kämpar verkligen. Men behöver väl kämpa ännu hårdare... Svårt när jag behöver fokusera och närvara på lektionerna. Är ofta någon annan stans rent mentalt. Att slå sig fri från ätstörningar är ett heltidsjobb som kräver blod, svett och tårar. Samt mycket stöd. Även fast det idag hänt en sak som fått mig att må dåligt och bli ledsen så lät jag det inte gå ut över frukosten. Åt som vanligt. Inget blir ju bättre av att minska på maten. Även om det för stunden kan kännas så. Men för varje gång jag minskar på maten desto längre ifrån mina mål och drömmar kommer jag. Känner sällan att jag vill supa mig redlös men just nu skulle det va jävligt skönt. Försvinna från allt en stund. Löser mina problem gör det ju inte såklart men ibland vill jag bara försvinna från mig själv.
Isabelle L. Thörner

Sänder styrkekramar i mängder och en liten påminnelse om att du ej är ensam. Jag känner dig inte, men vet ändå att du är så himla bra.♡ Hoppas dagen vänder till det bättre!

Svar: Men tack så jättemycket fina du ❤
Ida

Alex

Tyvärr är du inte ensam om denna hemska känsla. Hoppas på pms för oss båda:/

Svar: Nej det är hemskt! Inte fått mens än o är inte gravid....
Ida

Helena

Underbara Ida. Vet vi ej känner varandra men vill du ha någon att prata/skriva/ventilera till finns jag här för dig. Sänder dig massor med styrkekramar ❤️❤️

Svar: Tusen tack 😍 Du är så snäll! Massa kramar
Ida

Anonym

Var du inte på ätstörningsebheten för vuxna i Göteborg? Har du funderat mer om medicin? Kanske de hjälpa!

Svar: Nej jag va aldrig där. Blev för mycket med både uddevalla och livslinjen o gbg. Meb ska f en tid senare. Vill inte äta mer medicin utan lära mig hantera alla känslor ist. Kram
Ida

Asta

Men snälla du....
Du vet var jag finns: messa mig på Insta on du behöver prata. Jag är inlagd just nu så jag har massor av tid!

Svar: Tack snälla 😍 Ta hand om dig själv i första hand.
Ida

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag kan inte ens tänka mig hur du har det, men jag hoppas att du hittar den styrka som du har. Styrkan som fick dig att orka äta, den styrkan finns i dig. Alkohol är bara destruktivt, leta dina sinnesmuskler istället.

Svar: Vet att alkohol är fel väg att ta. Jag kämpar på. Mår inte bra alls inombords. Massa kramar
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress