Så va denna helg över. Varit en lugn helg. Mest sett på film med vännerna här för varit riktigt ruskväder ute.
Idag såg vi en film min syster tipsat om. Captain Fantastic. Den va såå himla bra!!! Kärleksfull, varm, rolig men amärtaam. Jag började såklart gråta i slutet och blev sittandes i Johnnys famn medan tårarna rann. Började tänka på pappa och då blev allt bara ännu värre. Gick ned på rummet och fortsatte gråta där. Helt slut nu. Helgen har äve inneburit massa skratt så det väger upp ☺ Även smakat på kexchoklad med smak av marianne. Väldigt gott! Har ni testat den?
Rebecca

❤️❤️

Svar: ❤❤
Ida

Johanna

Som min mamma alltid sa till mig när jag kämpat mig iväg till te.x mina vänner en kväll, men bara orkade stanna en timme, jag var helt nedslagen när mamma kom och hämtade mig så fort och jag kände mig kass men då sa mamma "Men du hade väl det mysigt ett litet tag i alla fall?" Och det hade jag ju haft även om jag inte orkade länge och även om tårarna kom tillslut så sa hon alltid "Men det är bättre med både skratt och tårar än inget skratt alls".. Kram

Svar: Klok mamma du har 😍
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress