Hej på er! Inte bloggat på ett tag nu. Haft fullt upp här på skolan och jobbat med mig själv. Men nu har vi höstlov! Va inte igår jag hade det direkt ;) Blandade känslor inför det. Är iaf kvar på skolan än så länge. Hänger med Johnny och Victor. Igår va vi ute på en skogspromenad och på kvällen blev det alkohol, godis och häng. Riktigt utmanande för min ätstörning men kul hade jag! Drack vin och cider och åt massa godis, chips och pepparkakor 😀 Mums! Är dock jävligt trött idag och har en hel del ångest... Drar nog hem imorgon. Behöver hämta vinterkläder och byta till vinterdäck mm. Ska även hälsa på syrran och Otto ❤
Sitter nu och äter lite och läser tidningen. Behöver egentid på rummet emellanåt. Bakade havrekakor med choklad härom dagen och dom blev svingoda!!! Älskar havrekakor, speciellt att doppa dom i kaffe! Önskar er en fin lördag och glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme i natt 😉
Camilla

Härligt att du har det bra Ida 😊 Tycker att du är en helt annan människa sen du har börjat på skolan, du utmanar och har kommit långt på kort tid. Heja dig!

Kramar

Svar: Åh kul att du tycker det! :) Lättare att "leva" här än ensam hemma kram
Ida

Anonym

Njut av höstlovet och förutsätt utmana dig!💞

Svar: Tack så mycket 😁
Ida

CykelStyre

Härligt att du trivs så bra att du stannar kvar för att det känns bra.
Men vintern slår till med början imorgon måndag och sen blir det värre under tisdag-onsdag. Du bör alltså byta till vinterdäck snarast. Kör försiktigt!
Kram

Svar: Jo jag vet . Får se om jag hinner få nån tid för däckbyte innan jag åker tillbaka...
Ida

Anonym

Så kul att läs din blogg :) blir glad att du har sociala aktiviteter och verkligen ger järnet för att arbeta motett frfriskt liv. Många bloggar är så destruktiv eller att de skriver att de jobbar mot att bli fri men sen har de ändå inte kommit nån vart flera år senare. Det är liksom bara tomma ord. Hos dig ser man ändå att du har det kämpigt men du gör nått aktivt och verkligen ger allt. Du är en härlig människa och det tror jag dina klasskamrater ser. De vill ju umgås! Sug i dig det goda. ♥

Svar: Tack så jättemycket! Jag kömpar verkligen på men känns som jag kan göra mer. Så sjukt jobbigt samtidigt med skolan bara. Fast jobbigt oavsett var jag är eller vad jag gör Försöker suga åt mig 😊 Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress