21 oktober 2016

Pannkakstårta!

Allmänt

Trevlig helg på er alla där ute! Vet inte vilka ni är som läser min blogg men jag är oerhört glad och tacksam över er alla ❤ Har ni några planer för helgen? Själv tänkte jag åka hem men blir kvar här istället. Är ju lov om en vecka så kan dra hem då. Dessutom har jag inget att göra eller någon att umgås med hemma ändå. Stannar hellre kvar här även om det är ganska tomt på internatet denna helg då många åkt hem. Men kan va skönt också.
Har utmanat mig ännu mer idag vilket resulterar i svullen och proppmätt mage och ångest på det. Sitter på mitt rum och bläddrar i en inredningstidning för att skingra tankarna. Gå sådär. Har precis ätit middag i form av kycklinggratäng med ris och salladsbuffe'. Va fortfarande sugen efteråt så har ätit ostmackor och godis nu. Känns onödigt och dåligt men ska inte lyssna på den rösten. Dessutom serverades det pannkakstårta till dessert på lunchen. Först åt jag köttgryta och sen pannkakstårta med massa sylt och grädde på. Tvekade länge men bestämde mig sen för att ta en bit. Utmaning deluxe!!! Allt går om man vill! Har missat såå mycket gott i livet och inte har jag blivit lyckligare för det, tvärtom. Önskar bara jag slapp all ångest som kommer så fort jag går emot. Otroligt tröttsamt och påfrestande. Nu soffa resten av kvällen. Puss på er 😘
Helena

Vilken inspiration du är! Så beslutsam, en riktig kämpe som gör det du vill, det du vet är rätt, även om rösten säger annat o ger ångest. Du är fantastisk Ida ❤️ Många kramar

Svar: Åh tack snälla fina du!! Så kul att jag kan inspirera! Du är också fantastisk 😍
Ida

Anonym

Åh har aldrig ätit pankakstårta!
Har ju missat något i 30 år känner jag;)

Svar: Dags att slänga ihop en nu då 😉
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress