13 oktober 2016

Ångest

Allmänt

Ångest ångest ångest. Skakar och är kass i magen och har hjärtklappning. Ligger på rummet efter en stor frukost. Blir nog kvar här i helgen för mina andra planer sprack. Skulle träffat en person jag inte sett på år men han avbokade igår. Så besviken då jag sett fram emot det. Men men, bara att acceptera och tänka om. Vi ska nog gå på bio imorgon några stycken härifrån, Inferno ska vi se. Sen på lördag ska vi kanske ha tacokväll ☺ Blir nog mysigt! Jag önskar bara att mitt mående blir bättre snart. Orkar inte må så här längre. Vill va glad.
Camilla

Gillar inte alls att du ska må så dåligt 😔 Vet dina vänner på skolan om det? Finns det någon som du kan prata med där?
Det är inte konstigt om du är trött då ni verkar hitta på många olika aktiviteter.
Styrkekramar

Svar: Vissa vet att jag inte mår så bra men dom vet inte HUR dåligt jag mår. Pratat lite med min lärare. Är så fruktansvärt ledsen och nedstämd 😔 Hur mår du vännen? Kramar
Ida

Helena

Tänker på dig fina du! Har du varit på korallen idag? Kan de hjälpa dig något? Finns om du behöver ❤

Svar: Hej! Har inte varit på korallen för inte mått bra. Kram 😍
Ida

Josefina

Har också för mig att du skrev att du skulle till korallen? Hoppas du fått prata ut med någon. Kram!

Svar: Blir nog nästa vecka ist. Inte mått bra denna vecka. Kram
Ida

Asta

Hur blev det med Korallen? Kram

Svar: Inte mått bra i veckan så inte varit där. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress