Trevlig söndag på er! Va gör ni idag? Jag har städat rummet och sen bara käkat typ. Just nu håller en klasskompis här på att baka pepparkakor i köket 😊 Så mysigt! Jag äter degen och hon bakar haha! Jag ÄLSKAR pepparkaksdeg 😃 Mycket godare än själva pepparkakorna tycker jag. Håller ni med? Hade käkat lunch och tagit näringsdryck men va ändå sugen på nåt mer så åt massa torkade fikon och pepparkaksdeg. Gött att kunna göra sånt. Inte räkna kalorier och skit! Visst har jag ångest nu. Hemsk ångest. Men va fan! Det ska inte få hindra mig längre. Så trött på att va begränsad i livet av äs. Skit samma om jag skulle råka bli mullig, va fan spelar det för roll? Ingen jävel bryr sig! Trust me. Alla har fullt upp med sig själva.
J

Jobbar själv med dom där tankarna och egentligen så är det ju ingen som bryr sig! Har gått upp jättemycket i vikt efter anorexin men jag jobbar på att acceptera mig själv även fast det är otroligt ångestfyllt

Svar: Nej ingen annan bryr sig. Det är bara en själv som är så kritisk. Gäller att öva på att vara snäll mot sig själv ❤
Ida

Camilla

Du är stark som tar tre drycker om dagen. Har du hålt i och fixat det i helgen?
Blir att tänka att om du fortfarande är sugen när du ätit, att du kanske har en näringsbrist? Vitaminer, mineraler?
Kram

Svar: Börjat med en näringsdryck om dagen för att trappa upp. Ska ta prover imorgon så får se vad dom visar. Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress