25 november 2016

Min morgon

Allmänt

Möttes av julgran, adventsstakar, levande ljus, tomtar och julgardiner när jag klev in i matsalen i morses. Så mysigt!!! Älskar denna tid innan jul. Ensam vid frukostbuffe'n idag då många åkt hem och många skippar frukosten. Skulle jag aldrig göra 😉 Bästa på hela dagen ju! Hoppas vi får risgrynsgröt snart bara! Längtar efter det! Fick iaf pepparkakor till kaffet efter maten idag. Åt nio stycken hahaha 😂 Nu blir jag extra snäll!
Mia

Vad finns det för frukost där?

Svar: Oj, vad finns INTE? 😂 Mysli, flingor, frön, havrekuddar, fil, yoghurt, kvarg, bär, mackor och pålägg, juice och kaffe mm.
Ida

Jannica

Åh vad mysigt - julkänsla!! 😍

Svar: Ja verkligen 😃
Ida

ellen

Åh, vad mysigt och rofyllt det ser ut! Kan tänka mig att det var lite skönt att ha hela matsalen för sig själv som omväxling? Styrkekramar i massor, blir så imponerad av ditt mod och kämparglöd vännen! <3

Svar: Det va jättemysigt!! Har inga problem med att va ensam o äta. Mysigt ibland 😊Kämpa på nu och ta dig upp på banan igen efter dippen hos R . Kram
Ida

Asta

Älskar frukost! 😋

Svar: Frukost är BÄST!!!
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress