23 november 2016

Eftermatensnacks

Allmänt

Nyss käkat middag i form av panerad kyckling med jasmineris och vitlökssås. Det va riktigt gott 😊 Tog med mig en kaffe och några frökex med smör och ost från matsalen, gick till mitt rum, tände några ljus och avslutade middagen här. Åt även x antal matskedar med jordnötssmör, så sjukt gott! Går emot äs så mycket jag kan. Trött på skiten! Ska till Korallen imorgon och kommer ha ökat i vikt då. Känns pissjobbigt men vet att jag behöver det för att kunna må bättre på sikt.
Varit sugen på lussebullar ett tag nu så ska banne mig gå till Ica och köpa en stor och saftig lussebulle att mumsa på i helgen ☺ Gillar mest lussebullar med fyllning men vanliga går också bra. Tänkte eventuellt dra hem i helgen men vet inte om jag orkar. Många åker hem denna helg så kommer bli ganska tomt här... Vill hämta hit adventsljusstakar och sånt. I värsta fall får jag väl köpa en ny stjärna att hänga i fönstret. Vill ha en iaf. Kan inte fatta att det redan är 1a advent på söndag! Va nyss sommar ju! Måste börja lyssna på julmusik och frossa i pepparkakor, lussebullar och glögg nu för att bygga upp en julstämning. Tiden innan jul är så mysig tycker jag ❤ Kram på er!
Helena

Vad gott med lussekatter!!! Älskar det! Hoppas du får nån i helgen! Kram ❤❤❤

Svar: Jag älskar det också. Äter det nu 😊 Önskar dig en fin första advent! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress