Gick från yogan förut. Blev yr och frös. Tog en lång varm dusch och kröp i mina mysbyxor och luvtröja och la mig under täcket och stensomnade. Vaknade av alarmet nyss. Annars skulle jag kunna sova hela dagen. Är så obeskrivligt trött!
Snart dags för lunch. I eftermiddag har jag individuellt samtal med vår lärare / coach en timma. Behövs verkligen känner jag. Känner att jag behöver prata och få stöd från Korallen också. En evighet tills dess. Inte för att jag väntar mig några underverk eller magiska trollspön men ska ändå blir skönt att lufta tankar och känslor. Jag vill va kvar här men vill inte bli sämre. Åkte hit för att bli bättre och inte tvärtom. Det är tufft med så stor omställning. Blir stressad av att ha tider att passa hela dagarna. Blir stressad av miljön i matsalen. Blir stressad av folks kommentarer. När jag blir stressad så blir det svårare att äta. Magen fungerar inte heller. Har ingen ro att sitta och smälta maten. Måste rusa till lektionen direkt. Sånt stressar mig enormt. Nu ska jag pallra mig iväg till matsalen och käka "chilifisk" som det stod på menyn. Kram på er!
Helena

KRAM <3

Svar: KRAM ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress