Jag borde inte sitta här i soffan och lyssna på "clara henry i P3" och måla istället för att förbereda inför flytten. Bore tvätta mina FYRA fulla tvättkorgar, leta fram en resväska att packa i, köpa ny laddare till mobilen mm. Men jag ids inte göra ett skit! Det är höst ute. Regnar och blåser storm. Har en enorm inre stress vilket ledde till att jag överåt efter lunchen. JÄVLA SKIT! Skäms för att jag vräker i mig så mycket mat. Skäms för att mina känslor styr hur jag hanterar maten. Hatar denna inre stress. Har ingen att prata med heller. Min tillfälliga terapeut på vuxenpsyk skulle höra av sig efter sin semester men det har hon såklart inte gjort.
Försökte tänka på annat igår så jag följde med mamma på en utflykt till Spikens fiskeläge några mil utanför stan. Så fint där, sommarkänsla. Vi åt lunch och fikade och strosade runt och kikade i små butiker. Jag åt en jättegod räkmacka och en chokladboll. Jag va så sugen på en chokladboll men det va inte mamma så jag fikade med den ENSAM utan att mamma åt nåt. Det är ett framsteg för mig. Att kunna fika fast den andra inte gör det. Jobbigt såklart men gjorde det friska! 😀
Jannica

Åh, mums med chokladboll! :D
Att kunna fika utan att någon annan i sällskapet gör det är ett framsteg! Jag kunde inte heller göra det förut, men nu gör jag det hela tiden. Heja dig! Mot friheten!

KRAM!

Svar: Jag älskar vanliga chokladbollar 😀 Nej det har varit ett big no no för mig lääänge. Är fortfarande svårt och motigt men kämpar på med det.
Kram
Ida

Asta

Åh så god den där choklad bollen ser ut!

Svar: Den va svingod!!!! 😀
Ida

Jen

Du är fantastisk Ida :)

Svar: Men åh tack snälla 😊
Ida

Helena

Alltså, jag HATAR när vårdmänniskor lovar att höra av sig men inte gör det. Sånt gör mig tokig!!! Om du nånsin behöver nån att bolla med så finns jag här <3

Svar: Ja jag blir såå förbannad!! Så jävla nonchalant! Det hade aldrig hänt nån med cancer tex. Att bara skita i att höra av sig. Tack snälla du ❤ Vill inte dra ner andra bara
Ida

Helena

Du drar inte ner andra <3 inte mig i alla fall <3

Svar: Va bra ❤❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress