9 augusti 2016

Längtar lite

Allmänt

Längtar till hösten faktiskt. Blir lugnare av hösten. Mindre press och stress över att vara ute och hitta på massa saker. Känns mer okej att vara inne. Gillar den kyliga luften och att det verkligen känns att man varit ute. Älskar att klä mig i oversize tröjor och dricka te ur gigantiska koppar. Gillar att sitta på mysiga cafén i timmar. Får utforska Uddevallas cafévärld i höst ☺ Om jag nu går kvar på Livslinjen då. Skulle gärna vandra på Kroppefjäll en bit från Färgelanda. Ska ta med mig Julia isf, vi har kontakt regelbundet och hon ska komma och hälsa på mig i Färgelanda nån helg framöver. Myyys!!! Vi gillar samma saker. Vara ute i naturen och sitta på lugna cafén ☺ Saknar henne och hon mig även om vi haft våra duster... Har ni panik inför hösten eller välkomnar ni den med öppen famn?
Mia

Var bor Julia nu?

Svar: Hon bor i sin hemstad Ystad sedan ett år tillbaka.
Ida

Asta

Jag tycker hösten är helt klart bäst! 🍁

Svar: Då har du nåt att se fram emot ☺
Ida

Jannica

Våren och sommaren är såklart bäst, men hösten är faktiskt ganska mysig den med (förutom mörkret). Längtar lite! :)

Svar: Jag föredrar vår och höst faktiskt 😊 Du får tända massa ljus!
Ida

Anonym

Tycker om hösten jag med. Inte lika mkt krav och mer tänka ljus och rödvin till maten. Är Uddevalla närmaste staden till Färgelanda? Älskar också naturupplevelser!!

Anonym

Tycker om hösten jag med. Inte lika mkt krav och mer tänka ljus och rödvin till maten. Är Uddevalla närmaste staden till Färgelanda? Älskar också naturupplevelser!!

Svar: Har redan smygstartat med levande ljus här :) Höstigt idag! Ja Uddevalla är den närmsta större staden. Tar ca 30 min dit.
Naturen är underbar 😀 Var bor du?
Ida

Camilla

Jag älskar hösten 🍁 Den kalla klara luften. Få krypa upp i soffan med en stor kopp te efter en promenad 👍 Och sen gillar jag alla stickade tröjor/koftor man får mysa i 😊
Jag var på semester i Uddevalla föra sommaren. Så underbart fint där, speciellt efter strandpromenaden. Man kan gå längst sjön på en lång bro.
Kramar

Svar: Ja viss är det mysigt 😊Uddevalla är fint och deras strandpromenad är underbar ☺
Ida

Anonym

Kollade lite på folkhögskolans hemsida. Verkar ju så mysigt, önskar så att du ska känna att det fungerar:) har alltid velat gå folkhögskola.. hehe. Fastnar alltid på deras hemsidor och tänker att det verkar så trevligt. Håller tummarna för dig. Och tänk på att alla blir nervösa inför nya saker, det är okej!

Svar: Folkhögskolor är underbara! Jag har gått på fyra med Livslinjen 😊 Skulle aldrig palla högskola men folkhögskola är nåt helt annat. Hoppas verkligen att jag ska trivas där men är sååå rädd! Usch!
Ida

Anonym

Hej du frågade vart jag bor. Trollhättan, 25-30 min från Uddevalla. /Lisa

Anonym

Hej du frågade vart jag bor. Trollhättan, 25-30 min från Uddevalla. /Lisa

Svar: Okej :) Hojta till om du vill ses! Kram
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress