30 augusti 2016

I brödhimlen

Allmänt

Vissa dagar serveras det ett jättegott bröd till maten här. Ikväll fick vi av det och jag åt flera tjocka skivor med massa smör på. Såå jävla gott!! Älskar bröd ☺ Detta är en filmjölkslimpa som smakar sött. Löv it! Dock får jag nu ångest över det vilket jag inte borde få. VARFÖR i hela fridens namn ska en få ångest för att en njutit av ett gott bröd? Förstår inte! Blir knäpp på detta! Varför kan jag inte bara få njuta och må bra utan skuldkänslor?
Hade iaf ett bra samtal med min coach/lärare förut. Blev djupt. Jag öppnade mig totalt. Hon började gråta för hon kände igen sig så mycket i min historia. Hon sa att hon aldrig gråter i vanliga fall men tydligen berörde jag henne. Hon sa att våra själar klickade. Att min själ pratade till henne. Hon sa att jag hade en underbar och ljus själ. Att jag är bra som jag är utan att prestera. Så fint ❤ Vi satte upp små mål jag ska jobba mot framöver. Kommer bli tufft!
Anonym

Du är värd bröd (or whatever it is) prexis som all andra Finis!!!

Svar: Ja det är vi alla. Gäller att krossa sjuka tankar! Kram
Ida

Jennie

Så skönt att få prata av sig och härligt att ni fick så bra kontakt med varandra. Bra att sätta upp små mål at arbeta med. Stor kram

Svar: Ja det kändes bra. Små mål är såå viktigt! Kram
Ida

Jannica

Så skönt att kunna prata med någon, och så viktigt!
Det kommer säkert att vara tufft, men du är stark och jag vet att du kan klara det! Fortsätt kämpa fina du, kramis!

Svar: Ja det är skönt! Hoppas Korallen blir givande också Kram finis
Ida

Asta

Klart att du ska få äta vad du vill! Det är ju gott!

Förstår att det kan vara tufft med skolan. Det är ju en stor förändring. Men jag tror att du kan utmana dig själv och verkligen blomstra!
Jag tror på dig.

En dag/en timme i taget.
Bekymra dig inte för vad som kan hända längre fram. Mindfullness och allt det där ☺️
Lev NU! 💚

Svar: Jo det är ju självklart egentligen men samtidigt svårt du vet. Men jag utmanar på. Stor kram
Ida

lifeofbrightness

Det läraren sa var verkligen sant! Underbar och ljus själ har du! Och såååå mycket mer positiva saker också!<3

Svar: Åh tack fina du ❤
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress