14 augusti 2016

Gad?

Allmänt

Hemsk ångest! Är ledsen och rädd. Inte enbart inför flytten utan allmänt. Har ångest över i princip allt. Så himla jobbigt! Kan man bli fri från det? GAD stämmer verkligen in på mig. Drömde mardrömmar om att Turbo dog i natt. Vaknade av att jag grät. Fruktansvärt!!! Har nu ätit frukost och ska snart sätta fart men måste vila lite först för är helt skakig av ångest.
Har massa saker att fixa idag. Ska även träffa x i eftermiddag. Känns så jobbigt att det är sista gången på vääääldigt länge vi ses, om vi öht ses någonsin igen... Han ska flytta typ 40 mil söderut och plugga på helfart i 4 år. Känns JÄVLIGT jobbigt ärligt talat. Skulle lätt kunna börja gråta när vi säger hejdå i eftermiddag men vill inte att han ska se det. Får bryta ihop när jag kommer hem...
Anonym

Jag tror inte att det är någon bra idé att sätta diagnoser på sig själv för det är så lätt att vinkla det.

Svar: Nej jag sätter ingen diagnos på mig själv. Säger bara att jag känner igen mig i gad.
Ida

Helena

Jag tänker jättemycket på dig idag Ida! Finns med dig på avstånd <3

Svar: Du är en så himla fin människa ❤
Ida

MATILDA

så gott! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har också ångest, men har inte haft det för evigt, jag tycker att jag fick det vid 2010 eller så... kanske något tidigare. Alltså sådan där besvärlig ångest som inte har med något att göra. Hoppas att ni får ett värdigt avsked i alla fall, jag förstår att det måste vara fruktansvärt.

sv: Jag äter inte lagad mat till lunch i huvudsak, men definitivt inte på semestern. Då är frukosten så pass sen eftersom jag tar sovmorgon så är inte tillräckligt hungrig vid lunchtid :)

Helena

Off topic kanske, men har du en digitalkamera eller systemkamera eller vad fotar du med? Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress