18 augusti 2016

Bussutflykt!

Allmänt

Gokväll mina vänner!
Blir såååå glad över era kommentarer 😊 Önskar jag orkat svara på alla men har inte hunnit eller orkat tyvärr. Idag har det varit fullt upp. Varit på bussresa med hela skolan och sett oss om i vackra Dalsland. Så fint! Vi har stannat för fika, lunch och fruktstund. Blivit indelade i grupper med personer vi inte känner. Nyttigt! Ätit som alla andra. Suttit stilla i en buss hela dagen. Det har gått bra faktiskt! Är fruktansvärt trött nu. Och ångestfylld. Har ätit middag i form av korvstroganoff och ris samt massa mackor och frukt. Så mätt nu. Dessa dagar har jag verkligen utmanat mig på ALLA fronter! Ätit mat jag inte ätit på åratal pga äs. Sitter i matsalen varje dag med massa ljud, stök och annat stressande. Försöker. Kämpar. Det går men är tufft. Kan ju inte be alla att prata tyst... Sitter under ett stort träd och bloggar nu. Det regnar. Sista dagen på denna skolvecka imorgon. En vecka har gått så fort! Får se om jag drar hem eller inte i helgen.
Jag saknar nån att prata med om mina problem. Korallen ska ringa imorgon men vet inte om jag kan svara kl.9 då vi har samling. Trodde vi skulle va lediga denna fredag. Nu ska jag snart lägga mig fast klockan bara är sju. Så ont i huvudet och mår inte toppen psykiskt. Rädd att bli utanför om jag inte orkar va social jämt men skit samma. Är här för min skull. Igår va jag iaf med och spelade biljard och spöade skiten ur dom alla 😉 Haha! Bilder från dagen kommer senare. Puss på er ❤
Anonym

Härligt o läsa att du är kvar i vart fall!
Känner du inte att det kan vara lite skönt att bli serverad mat?

Det känner jag ibland på jobbet. Jag slipper tänka..bara äta det som serveras.

Svar: Jo absolut! Jätteskönt!
Ida

Helena

Härligt att höra från dig! Varje stund du är kvar i den här situationen är ett steg framåt. Tänk att du faktiskt har vågat åka dit, du har vågat stanna kvar, du har utmanat dig. Det är en seger! Jag förstår att det är tufft och kämpigt, jag förstår att du inte mår så bra psykiskt, men det vore konstigt om du mådde topp. Försök tänka på hur ditt liv har sett ut de senaste åren. Såhär mycket som du utmanat dig nu, eller åtminstone på det här sättet, det är något nytt. Det tar tid, det tar väldigt mycket energi, det framkallar ångest, men du klarar det! Jag är stolt över dig! Finns här om du behöver,stora kramar 💗💗💗

Svar: Tack fina Helena ! Jag försöker va snäll mot mig själv och stolt. Är väldigt stor omställning o jag är sååå trött! Önskar jag va pigg o glad men så är det inte tyvärr..
Tack för ditt stöd
Ida

Jannica

Kämpa på! Du är så stark å bra, tänk att du redan har gått en vecka :) Det går så snabbt.
Hoppas att du kan svara imorgon när dom ringer.

Sov så gott! KRAM

Nina Frogner

Åh, vad kul att läsa detta! Förstår att det tar på dina krafter. Det är en stor omställning o en hel del utmaningar! Bra gjort att ge det en chans!!
Kram 💗

Anonym

Härligt att det verkar gå över all förväntan! Bra jobbat!! Kan du inte bara gå undan när korallen ringer? Det tar säkert inte så lång tid.. Det är ju viktigt för dej att det kommer igång också.
Ha en skön fredag och härlig helg!! Kramar Lisa

Ann

Å vad du är duktig, skulle också vilja gå livslinjen, är lite avundsjuk faktiskt. Ser fram emot att höra hur lektionerna är!

Svar: Bara att söka 😊
Ida

S

Vilken kämpe du är! Och modig! Tror och hoppas att det här kommer bli bra för dig. Försök inte ha för höga krav på dig själv bara, det är trots allt en väldigt stor omställning. Det gör ingenting om du missa något ibland för att du inte orkar. Det är ju ingen skola som kräver att du ska prestera något på det sättet utan får dig att må bättre.

Heja!

camilla

Du är grym som har fixat en hel vecka i skolan. Hur många är ni i klassen? Trivs du? kanske är lite tidigt att säga =)
Kramar

Svar: Vi är 17 typ. Trivs bra.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress