31 oktober 2015

deprimerad

Allmänt

Nyss käkat lunch och nu blir det chill i soffan tills jag ska dra till morsan. Mår verkligen inte bra psykiskt. Känner mig extremt deprimerad och lättirriterad. Blir arg för ingenting typ. Att gå på kalas när en egentligen bara vill gråta och ångesten äter upp en är INTE kul! Jag skulle va glad om nån bara bjöd mig på frukost eller fika på stan för att fira mig. Kalas med släkten, middag och tårta känns sådär. Men blir nog bra när jag väl är där. Har beställt den här tårtan till ikväll. Hoppas den blir god :)
Känns som inget går min väg i livet. Jag försöker och försöker men det blir aldrig bra. Är så ledsen över min situation och över de relationer som gått isär. Saknaden är stor. Jag pallar inte att personer jag tycker om bara försvinner ur mitt liv. Det är så smärtsamt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Vill ha nåt positivt i mitt liv. Nåt att se fram emot. Nån att umgås med som ger energi. Träffa nån som älskar mig. Nån att planera livet med. Nån att göra resor med. Nån som ger mig frukost på sängen när jag fyller år. Ger mig en kram utan att be om det. Nån som alltid finns där och accepterar mig som jag är. Nu spårar detta inlägg ur igen... Ha en fin lördag ♡
Mikael

Hej, skulle vilja bjuda dig på en date, du verkar helt underbar.

Ha ett trevligt kalas.

mikael

Svar: Åh tack!
Ida

Camilla

Jag känner så väl igen mig i det du skriver.
Jag blir extremt irriterad och upprörd över minsta lilla. Känner mig ibland som ett åskmoln.
Har mycket sorg inom mig som vill ut, men har svårt att släppa ut allt.

Blir du också ofta trött av att träffa mycket folk på en och samma gång?
När man kommer hem känner man sig helt urlakad och matt.
Ska det vara så?
Hur ska man orka med ett vanligt liv med sambo, barn och hus. Det liv som man drömmer om.

Kramar <3

Svar: Jag blir svintrött av att umgås med massa folk längre stunder. Blir ofta trött flera dagar efteråt också. Kanske blir det bättre med tiden eller så får man lära sig leva med det. Kanske va med korta stunder bara.
Ang att skaffa barn så vet jag inte. Det är ju väldigt tufft men tror att det går om man vill 8 h har stöd i sin partner.
Kram
Ida

Kajsa-Stina

Åh vännen vad jag känner igen mig i din frustration. Önskar vi bodde närmre varandra så vi kunnat träffats! Är helt övertygad om att vi skulle ha kul ihop och mycket att prata om som kan hjälpa varandra. Du verkar vara en så fin människa hela du och det gör ont i hjärtat att veta att du har det så tufft <3 Finns här för dig och önskar jag kunde göra så du mådde bättre <3 Hoppas du trots allt får en fin kväll tillsammans med din familj! Kramar <3

Svar: Tack snälla! Visst vore det kul att ses 😃 Du verkar oxå va en toppentjej. Tro på dig själv! Kram
Ida

Jen

Vad hände med killen från förra helgen vännen ?:/

Svar: Hände o hände... Vet inte. Va trevligt men vet inte hur det blir..
Ida

Jessica Högberg

Ganska små önskningar kan jag tycka. Alla borde få ha det så!! <3

Svar: Ja men så har inte alla det tyvärr :(
Ida

Anonym

Fyller också 30 nu i dagarna och hade kalas för mig igår. Kändes sådär. Oroar mig mest om sjukersättningen ska gå igenom eller ej. Det tar övrehanden och inget känns roligt.

Svar: Ja det oroar jag mig också för... Hemskt att gå o vänta.
Ida

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress