Inga planer alls idag. Trist men samtidigt skönt. Saknar J lite. Hon är i Skåne och hälsar på sin familj nu. Jag är trött som vanligt. Äter så jävla mycket nu att det kommer upp igen, spyr inte utan sväljer ner det... Vägrar hamna i bulimin igen! Borde kanske äta lite mindre portioner så maten inte kommer upp igen men va fan, vill bara ha en stabil vikt nu så jag kan släppa det och fokusera på annat. Om psyket inte mår bra så kan iaf kroppen få göra det. 
 
 
Imorgon ska jag ha möte med arbetsförmedlingen, försäkringskassan och min psykolog. Känns inte speciellt positivt :/ Men efteråt drar jag till Skövde och fikar med syrran så det ska bli mysigt iaf :-) På fredag och lördag ska jag jobba några timmar på ett café/restaurang/konstforum. Jobbade där förra sommaren också. Blir bara ett par timmar på fre o lö då jag inte får jobba mer pga försäkringskassans regler... Är redan stressad och nervös över hur det kommer att gå... 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress